Els estudiants coneixen i practiquen amb els tutors les cures de complexitat elevada mitjançant simulacions a les aules. Més endavant han de posar en pràctica en context real tant les cures infermeres com els coneixements adquirits en mòduls anteriors sobre la malaltia en situació crítica en les diferents etapes de la vida, ho fan alhora que integren progressivament els diferents rols infermers en funció dels àmbits assistencials que descobreixen (crític: urgències, cures intensives, bloc quirúrgic, i pediatria i infant).
El seguiment i l’avaluació per part del professorat es donarà en diferents moments al llarg del desenvolupament del mòdul, seguint les indicacions de cada seminari, tutor/a clínic/a i tutor/a acadèmica.
Els estudiants que no hagin superat l’avaluació continuada del mòdul, tenen l'opció de l'avaluació final, seguint les indicacions.
Cada seminari detallarà la bibliografia bàsica.
Cada seminari detallarà la bibliografia complementària.
1. Seminari: Habilitats i escenaris clínics de complexitat elevada - docència en català
2. Estada formativa clínica VI - docència en català