Els estudiants aprenen i posen en pràctica les cures bàsiques, de complexitat baixa, tan en el context simulat a l’escola com en el context de la realitat assistencial. Més endavant han de posar en pràctica en context real tant les cures infermeres com els coneixements adquirits en mòduls anteriors, ho fan alhora que integren progressivament els diferents rols infermers en funció dels àmbits assistencials que descobreixen aplicant les cures bàsiques (per exemple: hospitalària, consultes externes i consultes mèdiques, centres d’estada prolongada i residències).
El mòdul es fonamenta en el treball i l’avaluació de les competències específiques i transversals a través de:
· Seminaris que agrupen continguts, procediments i actituds
. Estades formatives
El seguiment i l’avaluació per part del professorat es donarà en diferents moments al llarg del desenvolupament del mòdul, seguint les indicacions de cada seminari, tutor/a clínic/a i tutor/a acadèmica.
Els estudiants que no hagin superat l’avaluació continuada del mòdul, tenen l'opció de l'avaluació final.
Cada seminari detallarà la bibliografia bàsica.
Cada seminari detallarà la bibliografia complementària.
L'assistència a les classes de teòric pràctiques és obligatòria.
El mòdul té associats uns resultats d’aprenentatge que es troben descrits en el seu pla docent. Aquests resultats d’aprenentatge són avaluats utilitzant una escala numèrica de 0 a 10 (per dècimes).
(1) per aprovar un mòdul és necessari que el valor de la mitjana aritmètica dels RA del mòdul sigui superior o igual a 5.
(2) quan un RA d’algun mòdul estigui suspès amb una nota inferior a 3, la nota mitjana d’aquell mòdul serà com a màxim 4.
A més, els resultats d’aprenentatge del mòdul, cadascun en el seu nivell competencial, contribueixen a l’avaluació de les competències específiques i transversals que l’estudiant tindrà en acabar els estudis.
L’avaluació els Resultats d'Aprenentatge associats al mòdul serà individual.
El professorat es reserva el dret de fer una prova oral sobre qualsevol lliurament per validar la nota final, tant en avaluació continuada com en avaluació final.
1. Seminari Habilitats clíniques de baixa complexitat - Docència en català
(Més informació)