El mòdul en Estratègies per Promocionar la Salut proporciona una àmplia comprensió de les diferents tàctiques i enfocaments per a millorar la salut de les persones i les comunitats.
Aquest mòdul proporciona als estudiants una comprensió detallada de les estratègies i les eines per a promoure la salut a diferents nivells, des de l'individu fins a les comunitats i els sistemes de salut en general.
El mòdul es fonamenta en el treball i l’avaluació de les competències específiques i transversals a través de:
• Un Repte que orienta la finalitat del mòdul.
• Uns Seminaris que agrupen continguts.
• El Treball guiat que guia a l'estudiant en la resolució del repte, ajudant-lo a integrar els continguts dels seminaris
La metodologia que se seguirà combinarà la docència del contingut a través de diferents suports segons indica el cronograma de les guies dels seminaris.
Específicament el contingut dels diferents seminaris es donarà a través de:
• Sessions presencials a l’aula on el professorat exposarà els continguts a través d’un suport i es realitzarà un treball pràctic d’associació entre els continguts documentats i la seva utilitat en situacions reals.
• Apunts virtuals aportats pel professorat on es desenvoluparà el contingut de manera ordenada.
• Càpsula de vídeo enregistrada pel professorat exposat els continguts a través d’un suport. Les càpsules de vídeo poden variar de llargada entre 3 minuts i 20 minuts segons el contingut.
El contingut de cada seminari es complementarà amb les activitats no avaluables virtuals proposades a l’estudiant. Aquestes activitats no avaluables no seran corregides pel professorat, però serviran per ampliar i interrelacionar el contingut que posteriorment serà avaluat a partir de la correcció de les activitats avaluables virtuals (AA), els controls presencials (CP) i la resolució del repte.
El seguiment i l’avaluació per part del professorat es donarà en diferents moments al llarg del desenvolupament del mòdul, seguint les indicacions de cada seminari i treball guiat.
Els estudiants que no hagin superat l’avaluació continuada del mòdul, tenen l'opció de l'avaluació final.
Cada seminari detallarà la bibliografia bàsica.
Cada seminari detallarà la bibliografia complementària.
El mòdul té associats uns resultats d’aprenentatge que es troben descrits en el seu pla docent. Aquests resultats d’aprenentatge són avaluats utilitzant una escala numèrica de 0 a 10 (per dècimes).
(1) per aprovar un mòdul és necessari que la qualificació de tots els resultats d'aprenentatge (RA) associats a aquest mòdul sigui superior o igual a 3, i que el valor de la mitjana aritmètica dels RA del mòdul sigui superior o igual a 5.
(2) quan un RA d’algun mòdul estigui suspès amb una nota inferior a 3, la nota mitjana d’aquell mòdul serà com a màxim 4.
A més, els resultats d’aprenentatge del mòdul, cadascun en el seu nivell competencial, contribueixen a l’avaluació de les competències específiques i transversals que l’estudiant tindrà en acabar els estudis.
L’avaluació els Resultats d'Aprenentatge associats al mòdul serà individual.
El professorat es reserva el dret de fer una prova oral sobre qualsevol lliurament per validar la nota final, tant en avaluació continuada com en avaluació final.
1. Seminari Àmbits de promoció de la salut - Docència en català
2. Seminari Estratègies de promoció - Docència en català